10 PASANGAN SELEBRITI INI BERKAHWIN DENGAN SUAMI YANG LEBIH MUDA DARI UMUR MEREKA

Zaman sekarang tak pelik kalau lelaki memilih pasangan yang lebih berusia untuk dijadikan teman hidup. Dah nama jodoh kan, tak kenal siapa. Lihat saja selebriti Malaysia yang bahagia bersama isteri tercinta walaupun jarak umur mereka berbeza.

Umur tu hanya angka semata-mata. Asalkan matang dan pandai jaga hal rumah tangga, why not kan?

Jom kita lihat beberapa selebriti yang mempunyai jodoh dengan suami yang lebih muda, namun tetap serasi dan sweet.

1. Linda Onn (40 tahun) & Ungku Azhar (38 tahun)

Kredit foto: Instagram Linda Onn

2. Datuk Sheila Majid (52 tahun) & Acis (46 tahun)

Kredit foto: Instagram Datuk Sheila Majid

3. Rozita Che Wan (44 tahun) & Zain Saidin (33 tahun)

Kredit foto: Instagram Rozita Che Wan

4. Yatt Hamzah (37 tahun) & Muhammad Zulfadzli (27 tahun)

Kredit foto: Instagram Yatt Hamzah

5. Awin Nurin (35 tahun) & Izzue Islam (27 tahun)

Kredit foto: Instagram Izzue Islam

6. Ella (51 tahun) & Azhar Ghazali (35 tahun)

Kredit foto: Instagram Ella

7. Linda Jasmin (45 tahun) & Que Haidar (38 tahun)

Kredit foto: Instagram Linda Jasmin

8. Didie Alias (45 tahun) & Norisham Ismail (42 tahun)

Kredit foto: Mstar

9. Ayu Raudhah (33 tahun) & Zaquan Adha (30 tahun)

Kredit foto: Instagram Ayu Raudhah

10. Fazura (34 tahun) & Fattah Amin (27 tahun)

Kredit foto: Instagram Fazura

Tahniah juga kami ucapkan buat bakal pasangan pengantin of the year ini. Walaupun pasangan lebih berusia atau jauh lebih muda, kalau dah sayang dan namanya jodoh, ke jinjang pelamin juga pasti bertemu. Kami doakan semoga rumah tangga yang dibina kekal hingga ke syurga.

Untuk korang yang belum bertemu jodoh tu, tenang saja. Mungkin jodoh korang belum habis belajar lagi. Ok gurau je. Hiks!

Sumber: himpunanmedia, kecohsangat

Dinodai dan diseksa itu biasa dalam angkatan tentera Korea Utara

Selain terpaksa tidur dalam keadaan tidak selesa, mandi menggunakan air bukit dan terpaksa membuang air besar atau kecil di hadapan askar lelaki, dinodai pegawai tinggi juga adalah ‘normal’ untuk askar-askar wanita dalam angkatan tentera Korea Utara.

Seorang bekas tentera yang telah berpaling tadah berkata, ramai askar wanita yang berkhidmat dalam angkatannya ‘berhenti datang bulan’.

Lee So Yeon mengatakan beliau tidur dalam keadaan tidak selesa selama 10 tahun bersama berpuluh-puluh askar wanita lain.

Kata So Yeon, wanita sentiasa dikenali sebagai golongan yang mementingkan kebersihan diri tetapi fasiliti di kem-kem tentera ‘menyedihkan’.

“Sebagai wanita, salah satu perkara yang kami terpaksa hadapi adalah gagal mandi dengan sempurna,” kata So Yeon dipetik laporan BBC.

“Ini kerana tiada air panas. Mereka sambungkan paip ke air dari bukit. Kadang-kadang katak dan ular keluar dari paip,” jelasnya.

Anak kepada seorang profesor di sebuah universiti, So Yeon, 41, terpaksa berkhidmat dalam angkatan tentera akibat krisis kebuluran.

Kata So Yeon, berkhidmat dalam angkatan tentera ‘menjanjikan’ makanan untuk anggota-anggota dan dirinya.

“Kebuluran menyebabkan wanita terdedah kepada ancaman,” kata pengarang buku North Korea’s Hidden Revolution, Jieun Baek.

“Ramai wanita terpaksa menyertai tentera dan lebih ramai lagi dilayani dengan salah, antaranya menghadapi penderaan dan gangguan seksual.

Kata Jieun, pendedahan oleh So Yeon sama dengan testimoni-testimoni dari anggota tentera lain yang telah berpaling tadah.

So Yeon mengatakan, latihan dan jadual pemakan ketat menyebabkan badan rekrut wanita menjalani perubahan.

“Selepas enam bulan sehingga setahun dalam perkhidmatan, kami tidak lagi mengalami menstruasi kerana tidak cukup zat dan persekitaran yang tertekan.

“Ramai askar wanita kata mereka bersyukur kerana tidak datang bulan. Mereka kata begitu sebab, kalau mereka datang bulan, keadaan akan menjadi lebih teruk untuk mereka,” terang So Yeon.

Lebih menjijikan, So Yeon dan askar wanita lain pernah terpaksa menggunakan tuala wanita yang sama berulang kali kerana tentera tidak menyediakan kemudahan yang sepatutnya.

Jieun mengatakan gangguan seksual ‘terlalu meluas’ dalam angkatan tentera.

So Yeon mengatakan beliau tidak pernah dinodai, tapi ramai rakannya pernah mengalaminya.

“Komander kompeni akan dinodai askar wanita dibawah pimpinannya. Ini akan terjadi berulang-ulang kali tanpa pengakhiran,” kata So Yeon.

Seorang lagi pengarang, Juliette Morillot mengatakan tidak ramai askar wanita mahu mengaku dinodai, jadi pelakunya sentiasa akan terlepas.

Morillot menambah, segala penindasan yang berlaku terhadap askar wanita adalah kerana unsur patriarki yang berleluasa dalam angkatan tentera Korea Utara.

Patriarki juga menyebabkan askar wanita disuruh melakukan lebih banyak kerja berbanding askar lelaki.

Unsur patriarki adalah keadaan dimana golongan wanita dipandang rendah oleh golongan lelaki dan ditindas secara terbuka.

“Keganasan domestik masih diterima dan tidak dilaporkan (di Korea Utara) dan ianya situasi sama dalam angkatan tentera,” jelas Morillot.

So Yeon sebelum ini bertugas sebagai seorang sarjan di sempadan Korea Utara-Korea Selatan dan meninggalkan angkatan tentera ketika berusia 28 tahun.

Pada 2008, beliau membuat keputusan untuk melarikan ke Korea Selatan dan beliau ditangkap dan dipenjara setahun selepas tertangkap dalam percubaan pertamanya.

Cubaan kedua So Yeon berlaku sejurus selepas beliau dibebaskan dimana beliau berenang melalui sungai Tumen dan menyeberangi Chia.

Di sempadan, beliau bertemu seorang broker yang memindahkan beliau ke Korea Selatan melalui China.

Sumber: eberita Via gempakonline.com

Zon Sensitif Pada Tubuh Wanita Yang Pasangannya Perlu Tahu

Tidak hanya lelaki, wanita juga memilik zon sensitif. Zon-zon ini terletak pada tubuh wanita tersebut dan boleh dimanfaatkan sebagai sumber rangsangan kepada pasangan. Sebagai suami jangan takut untuk memanfaatkan zon sensitif ini untuk membangkitkan ghairah pasangan. Untuk hubungan intim lebih menghairahkan, berikut adalah 7 zon sensitif pada tubuh wanita.

1. Belakang Lutut

Bahagian ini selalu diabaikan suami bagi ketika melakukan hubungan seks mahupun tidak. Bahagian ini sangat sensitif bagi wanita. Cuba bermain dikawasan ini untuk membangkitkan ghairah pasangan.

2. Punggung

Biasanya jarang para suami akan melupakan bahagian zon sensitif yang satu ini. Tapi bagi mereka yang selalu melupakan zon ini, jangan diabaikan selepas ini.

3. Kaki

Pada telapak kaki terdapat saraf-saraf penerima yang berhubung dengan organ-orang badan. Rangsang pasangan dengan urutan dan gelitikan yang halus dan lembut agar dapat membuatkan pasangan anda merasakan sesuatu yang luar biasa.

4. Payudara Dan Puting

Puting pada payudara seorang wanita sangat sensitif. Ada beberapa jenis sensai yang diinginkan wanita iaitu dimulai dengan sentuhan lembut hingga gigitan manja. Ini pasti dapat membangkitkan ghairah seksual pasangan.

5. Ketiak

Lakukan rangsangan di kawasan ini untuk memberikan sensasi yang tersendiri dan menyenangkan. Jangan pelik, kerana ini adalah salah satu bahagian dari permainan seksual.

6. Belakang

Sentuh dengan lembut bahagian belakang pasangan dari hujung tengkuk ke pangkal punggung menggunakan jari jemari. Lihat reaksi pasangan ketika anda bermain dikawasan ini.

7. Mulut / Bibir

Bibir wanita sangat sensitif. Ciuman yang baik yang singgah di bibirnya akan terasa begitu mengagumkan.

Sumber: machanapakhabar

(Video) Wanita Ini Berjaya Perdaya Orang Ramai Hanya Dengan ‘Body Painting’ Tanpa Seurat Benang Di Badan

Siapa yang dapat menyangkakan dengan hanya berbekalkan cat di badan, seorang wanita berjaya memperdayakan orang ramai dengan berjalan di sebuah pusat beli belah tanpa memakai sebarang pakaian.

Eksperimen ini merupakan idea seorang wanita yang dikenali sebagai Jen yang ingin menguji sama ada orang ramai akan sedar atau tidak bahawa sekiranya cat digunakan bagi menggantikan pakaian semasa berjalan-jalan di dalam pusat beli belah itu.

Bagi menjayakan eksperimen itu, Jen bersama anak perempuannya menggunakan tekniknya secara terperinci dengan menyapukan cat pada tubuh model yang bernama Maria Luciotti yang hanya memakai seluar dalamnya bagi mengaburi mata orang ramai.

Setelah selesai, Maria kelihatan seperti memakai sehelai baju ketat berwarna hitam dan sehelai seluar ripped jeans.

Maria dan Jen kemudiannya menguji hasil seninya dengan berjalan-jalan di sebuah pusat membeli belah seperti seorang pelanggan biasa. Mungkin kerana jeansnya itu mengikut trend terkini, jadi ramai yang tidak menyedari tentang yang Maria sebenarnya tidak memakai sebarang pakaian.

Maria turut memakai sehelai selendang dan topi untuk kelihatan seperti dia memakai pakaian yang penuh.

Ternyata masih terdapat beberapa orang yang menyedarinya tetapi mengambil langkah dengan mengendahkan perkara itu. Namun apabila dia pergi ke sebuah kedai pakaian untuk mengukur saiz branya ,reaksi pekerja di situ amat mengejutkan. Mereka tidak menyedarinya sehingga menyentuh kulit Maria.

Video:

sumber: http://mediatv.review

7 Jenis Orgasm Wanita – Untuk Para Suami Yang Ingin Membuatkan Pasangan Anda Tersenyum Lebar

Wanita boleh mengalami 7 jenis klimaks yang dihasilkan daripada ransangan pada bahagian yang berbeza pada tubuh badan mereka.

Ramai yang hanya tahu wanita boleh klimaks dan orgasme daripada bahagian-bahagian tubuh yang sensitif sahaja seperti alat sulit, tetapi kali ini 7 jenis klimaks ini akan membuatkan anda berfikir lebih panjang bagaimana untuk memuaskan pasangan anda.

Klimaks Biji Kelentit

Klimaks ini terhasil daripada ransangan kepada biji kelentik. Jenis klimaks ini adalah begitu hebatdan mengasyikkan dan sering kali melibatkan keseluruhan tubuh badan. Ini tidak mengejutkan kerana seperti yang anda tahu biji kelentik adalah antara bahagian yang paling sensitif pada tubuh badan seorang wanita.

Biji kelentik dipenuhi oleh saraf-saraf yang bertindak balas sepenuhnya kepada ransangan. Sebagai suami, cuba bayangkan kepala zakar anda yang sensitif itu di kecilkan kepada saiz biji kelentik.

Walaubagaimanapun, tahap sensitif bagi setiap wanita adalah berbeza. Begitu juga tahap klimaks yang dialami oleh wanita dari ransangan biji kelentik.

Klimaks Faraj

Jenis klimaks ini bermula pada bahagian faraj dan merebak ke bahagian pinggul dan perut. Otot-otot yang terlibat seperti otot-otot pelvik dan otot-otot dubur akan mengemut dengan kuat ketika orgasme ini berlaku.

Kadang-kadang kemutan ini terlalu kuat sehingga otot-otot faraj akan cuba menolak zakar keluar daripada faraj.

Berbeza dengan klimaks biji kelentik yang mudah dicapai, wanita mengambil masa yang lebih lama untuk klimaks daripada rangsangan faraj.

Klimaks Payudara

Mesti ramai yang tak tahu seorang wanita boleh klimaks hanya dari ransangan payudara. Jika anda hendak tahu, saraf-saraf pada bahagian puting payudara berkait rapat dengan alat sulit wanita.

Malah ramai wanita yang berasa rangsangan pada alat sulit mereka seperti biji kelentik apabila puting payudara mereka dirangsang.

Walaubagaimanapun tidak semua wanita boleh mencapai klimaks dan orgasme daripada rangsangan payudara. Ini bergantung kepada sensitiviti payudara mereka.

Klimaks Oral

Klimaks oral di sini bukanlah klimaks seks oral seperti Cunnilingus atau Fellatio. Klimaks oral yang saya maksudkan di sini ialah klimaks daripada rangsangan pada bibir seperti ciuman.

Klimaks jenis ini boleh di capai oleh wanita yang sensitif pada bahagian mulut. Wanita yang mengalami klimaks oral menyatakan mereka merasakan sensasi bermula pada bibir dan merebak ke arah alat sulit, seterusnya ke seluruh tubuh badan mereka.

Klimaks Kulit

Jangan terkejut sekiranya ada wanita yang boleh mencapai klimaks dan orgasme hanya dengan rangsangan pada kulit mereka. Ini adalah kes terpencil dan jenis klimaks ini sukar dicapai oleh kebanyakkan wanita.

Walaubagaimanapun fakta menunjukkan wanita boleh klimaks dengan rangsangan pada kulit. Seringkali orgasme jenis ini dialami oleh wanita ketika sesi urutan atau ketika foreplay bersama pasangan.

Jadi bagaimana para suami, sudah tiba masanya anda belajar bagaimana untuk mengurut isteri anda.

Klimaks Pancutan Dan Ejakulasi

Ini adalah klimaks mutlak bagi seorang wanita. Tidak semua wanita boleh mencapai jenis klimaks ini secara semulajadi.

Klimaks G-Spot

Salah satu teknik untuk membuatkan wanita adalah dengan melakukan rangsangan secara terus kepada bahagian G-Spot. Ini kerana G-Spot terletak berdekatan dengan saluran kencing.

Oleh itu rangsangan pada bahagian ini akan menimbulkan rasa ingin kencing pada seorang wanita. Jangan risau pancutan yang dihasilkan bukan air kencing, tetapi air mani wanita.

Teknik-teknik lain yang lebih berkesan untuk membuatkan wanita mengalami pancutan dan ejakulasi adalah dengan mengamalkan posisi seks yang sesuai.

Memilih klimaks yang sesuai untuk isteri anda

Anda telah tahu jenis klimaks wanita. Sekarang anda perlu tahu bagaimana untuk memilih klimaks yang sesuai untuk isteri anda. Saya tidak ada jawapan tepat untuk soalan ini kerana setiap individu adalah unik dan berbeza. Cuma nasihat yang boleh saya berikan ialah ‘ kenali isteri anda’.

Anda mungkin telah lama berkahwin, dan telah berkali-kali melakukan aktiviti seksual, tetapi adakah anda benar-benar mengenali isteri anda dari segi seksual. Apakah ciri-ciri seksualiti beliau? Apakah jenis-jenis klimaks yang beliau gemari? Di manakah bahagian yang paling sensitif pada tubuh beliau?

Lelaki Kacak Ni Akui Rimas & Penat Jadi Rebutan Wanita (GAMBAR)

Lelaki bernama ‘WayanRW’ ini memang terkenal di laman media sosial. Namun tidak diketahui secara pasti siapa sebenarnya dirinya.

Tetapi yang heboh, kerana Wayan yang dipercayai berasal dari Indonesia telah mengaku secara terbuka sebagai lelaki paling kacak dan jadi rebutan ramai wanita cantik.

Di facebook, WayanRW mengaku sudah penat memiliki wajah kacak. Wayan sendiri menyandang sebagai ‘lelaki paling kacak’ kerana gambar-gambar dalam akaun tersebut memaparkan dia bergambar bersama ramai wanita cantik.

Bukan sekadar gambar, tetapi Wayan kelihatan memeluk wanita tersebut. Pendapat anda sendiri, adakah Wayan kacak? Lihat gambar-gambar WayanRW di bawah ini:

sumber via: http://informasitrending.com

Rezeki Suami Tiba-tiba Mengalir Deras. Inilah 10 Ciri-Ciri Isteri Pembawa Rezeki Suami..

1. Isteri yang pandai bersyukur

Isteri yang bersyukur atas segala kurnia Allah pada hakikatnya dia sedang mengundang tambahan nikmat untuk suaminya. Termasuk rezeki. Punya suami, bersyukur. Menjadi ibu, bersyukur. Anak-anak boleh mengaji, bersyukur. Suami memberikan nafkah, bersyukur. Suami memberikan hadiah, bersyukur. Suami mencintai setulus hati, bersyukur. Suami memberikan kenikmatan sebagai suami isteri, bersyukur.

“Dan ingatlah ketika Tuhanmu memaklumkan: jika kalian bersyukur, pasti Kami akan menambah (nikmat) kepadamu dan jika kamu mengingkari (nikmatKu) maka sesungguhnya adzabku sangat pedih” (QS. Ibrahim: 7).

2. Isteri yang tawakal kepada Allah

Di saat seseorang bertawakkal kepada Allah, Allah akan mencukupi rezekinya.

“Dan barangsiapa yang bertawakkal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan (keperluan)nya.” (QS. Ath Thalaq: 3).

Jika seorang isteri bertawakkal kepada Allah, sementara dia tidak bekerja, dari mana dia dicukupkan rezekinya. Allah akan mencukupkannya dari jalan lain, tidak semestinya Allah memberikan rezeki secara terus kepada si isteri. Boleh jadi Allah akan memberikan rezeki yang banyak kepada suaminya, lalu suami tersebut memberikan nafkah yang cukup kepada dirinya.

3. Isteri yang baik agamanya

Rasulullah menjelaskan bahwa wanita dinikahi karena empat perkara. Kerana hartanya, kecantikannya, keturunannya dan agamanya.

“Pilihlah kerana agamanya, nescaya kamu beruntung” (HR. Al Bukhari dan Muslim).

Beruntung itu beruntung di dunia dan di akhirat. Beruntung di dunia, salah satu aspeknya adalah dimudahkan mendapatkan rezeki yang halal.

Cuba kita perhatikan, insya Allah tidak ada satu pun keluarga yang semua anggotanya taat kepada Allah kemudian mereka mati kelaparan. Lalu bagaimana dengan seorang suami yang banyak bermaksiat kepada Allah tetapi rezekinya lancar? Boleh jadi Allah hendak memberikan rezeki kepada isteri dan anak-anaknya melalui dirinya. Jadi berkat taqwa isterinya dan bayi atau anak kecilnya yang belum berdosa, Allah kemudian mempermudah rezekinya. Suami semacam itu sebenarnya berhutang pada isterinya.

4. Isteri yang banyak beristighfar

Di antara keutamaan istighfar adalah mendatangkan rezeki. Hal itu boleh dilihat dalam Surat Nuh ayat 10 hingga 12. Bahwa dengan memperbanyak istighfar, Allah akan mengirimkan hujan dan memperbanyak harta.

“Maka aku katakan kepada mereka, ‘Mohonlah ampun kepada Tuhanmu’, sesunguhnya Dia adalah Maha Pengampun, nescaya Dia akan mengirimkan hujan kepadamu dengan lebat, memperbanyak harta dan anak-anakmu, mengadakan untukmu kebun-kebun dan mengadakan (pula di dalamnya) sungai-sungai untukmu”(QS. Nuh : 10-12).

5. Isteri yang gemar silaturahim

Istri yang gemar menyambung silaturahim, baik kepada orang tuanya, mertuanya, sanak saudaranya, dan saudari-saudari seaqidah, pada hakikatnya ia sedang membantu suaminya memperlancar rezeki. Sebab keutamaan silaturahim adalah dilapangkan rezekinya dan dipanjangkan umurnya.

“Siapa yang suka dilapangkan rezekinya dan dipanjangkan umurnya hendaklah dia menyambung silaturrahmi.” (HR. Al Bukhari dan Muslim).

6. Isteri yang suka bersedekah

Istri yang suka bersedekah, dia juga pada hakikatnya sedang melipatgandakan rezeki suaminya. Sebab salah satu keutamaan sedekah sebagaimana disebutkan dalam surat Al Baqarah, akan dilipat gandakan Allah hingga 700 kali ganda.

Jika isteri diberi nafkah oleh suaminya, lalu sebagiannya ia gunakan untuk sedekah, mungkin tidak langsung dibalas melaluinya. Namun boleh jadi dibalas melalui suaminya. Jadilah pekerjaan suaminya lancar, rezekinya berlimpah.

“Perumpamaan orang-orang yang menafkahkan hartanya di jalan Allah serupa dengan sebutir benih yang menumbuhkan tujuh tangkai, pada tiap-tiap tangkai ada seratus biji. Allah melipatgandakan (ganjaran) bagi siapa saja yang Dia kehendaki. Dan Allah Mahaluas lagi Maha Mengetahui.” (QS. Al Baqarah: 261).

7. Isteri yang bertaqwa

Orang yang bertaqwa akan mendapatkan jaminan rezeki dari Allah Subhanahu wa Ta’ala. Bahkan ia akan mendapatkan rezeki dari arah yang tak disangka-sangka. Sebagaimana firman Allah dalam surat Ath Talaq ayat 2 dan 3.

“Barangsiapa bertaqwa kepada Allah, niscaya Dia akan mengadakan jalan keluar baginya dan memberinya rezeki dari arah yang tidak disangka-sangka” (QS. At Thalaq: 2-3).

8. Isteri yang selalu mendoakan suaminya

Jika seseorang ingin mendapatkan sesuatu, ia perlu mengetahui siapakah yang memilikinya. Ia tidak boleh mendapatkan sesuatu tersebut melainkan dari pemiliknya.

Begitulah rezeki. Rezeki sebenarnya adalah pemberian dari Allah Azza wa Jalla. Dialah yang Maha Pemberi rezeki. Maka jangan hanya mengharapkan usaha semata-mata namun perbanyaklah berdoa memohon kepadaNya. Doakan suami agar senantiasa mendapatkan limpahan rezeki dari Allah, dan yakinlah jika isteri berdoa kepada Allah untuk suaminya pasti Allah akan mengabulkannya.
“Dan Tuhanmu berfirman: Berdoalah kepadaKu nescaya Aku kabulkan” (QS. Ghafir: 60).

9. Isteri yang gemar solat dhuha

Shalat dhuha merupakan shalat sunnah yang luar biasa keutamaannya. Shalat dhuha dua raka’at setara dengan 360 sedekah untuk menggantikan hutang sedekah kepada setiap sendi badan kita. Solat dhuha empat rakaat, Allah akan menjamin rezekinya sepanjang hari.

“Di dalam tubuh manusia terdapat 360 sendi, yang seluruhnya harus dikeluarkan sedekahnya.” Mereka (para sahabat) bertanya, “Siapakah yang mampu melakukan itu wahai Nabiyullah?” Beliau menjawab, “Engkau membersihkan dahak yang ada di dalam masjid adalah sedekah, engkau menyingkirkan sesuatu yang mengganggu dari jalan adalah Maka jika engkau tidak menemukannya (sedekah sebanyak itu), maka dua raka’at Dhuha sudah mencukupimu.” (HR. Abu Dawud)

Allah ‘Azza wa Jalla berfirman, “Wahai anak Adam, janganlah engkau luput dari empat rakaat di awal harimu, niscaya Aku cukupkan untukmu di sepanjang hari itu.”(HR. Ahmad).

10. Isteri yang taat dan melayani suaminya

Salah satu kewajiban isteri kepada suami adalah mentaatinya. Sepanjang perintah suami dia taatinya.

Apa hubungannya dengan rezeki? Ketika seorang istri taat kepada suaminya, maka hati suaminya pun tenang dan damai. Ketika hatinya damai, ia boleh berfikir lebih baik dan kreativiti dalam pemikiran juga muncul. Semangat kerjanya pun menggebu. Ibadah juga lebih tenang, rezeki mengalir lancar.

Sumber : islamituindah

TIPS Nak “PERFORM” Baik Bagi Mereka Yang Berusia 30 Tahun Ke Atas

Ketika umur sudah menjangkau 30 tahun ke atas, seorang wanita akan mengalami penurunan hormon dan fungsi pada organ s#ksualnya. Pada usia ini ia akan merasakan tidak nyaman ketika melakukan hubungan s#ks. Jika tidak mempunyai pemahaman yang tinggi, wanita akan beranggapan lelaki terlalu kasar walhal itu adalah aksi yang sama dilakukan seperti sebelum ini. Ini akan menjadi punca seorang lelaki beranggapan si isteri sudah tidak berminat dengannya lagi. Berikut adalah 9 tips s#ks bagi mereka yang berusia 30 tahun ke atas.

1. Ambil Tindakan
Menurut pemerhatian yang dijalankan, lelaki di usia 40-an lebih mudah turn on. Oleh itu wahai isteri, suami anda lebih mudah terangsang ketika akan melakukan aksi seperti membelai ataupun mencium.

2. Jaga Keseimbangan
Lelaki dan wanita memiliki hormon estrogen dan testosteron, hanya berbeza dari segi jumlahnya. Bagi wanita yang sudah bertambah usianya, jumlah estrogen menjadi berkurangan dan testosteron meningkat yang menjadikan mereka lebih agresif. Namun semua ini sebaliknya bagi seorang lelaki. Oleh itu mereka lebih terarah kepada ‘mengikut’ ketika melakukan hubungan s#ks dari menjadi ‘pemimpin’.

3. Lakukan Uji Kaji
Ketika usia semakin bertambah, ghairah s#ks semakin berkurang dan tidak seperti muda-muda dulu. Anda boleh lakukan uji kaji untuk mengembalikan bara api s#ksual anda. Lakukan perkara bersama seperti mandi bersama.

4. Utamakan Kualiti dari Kuantiti
Dari kajian yang dijalankan bahwa pasangan berusia 25-29 tahun melakukan beberapa hubungan s#ks dalam masa sehari. Namun ini berbeza dengan mereka yang sudah berumur dimana hanya melakukan hubungan s#ks beberapa kali sahaja sebulan. Pada usia ini, kualiti dari kuantiti lebih penting.

Setelah bernikah, apa perkara yang paling dinantikan oleh setiap pasangan suami isteri? Ya! sudah tentunya adalah hubungan s#ks. Ramai pasangan yang tidak mahu untuk berbicarakan tentang masalah s#ks mereka kepada pasangan mereka sendiri disebabkan rasa malu. Hubungan s#ks selepas kahwin adalah aktiviti yang mesti dilakukan oleh setiap pasangan. Teruskan bacaan anda untuk ketahui 7 fakta tentang hubungan s#ks selepas bernikah.

5.Hubungan S#ks Boleh Terjadi Dengan Cepat
Sebagai pasangan muda, pasti akan timbul rasa khuatir dan cemas tentang hubungan s#ks yang akan dilakukan. Hubungan s#ks yang cepat boleh sahaja terjadi bila benar-benar memerlukan. Contohnya seperti diwaktu pagi sebelum pergi bekerja.

6. S#ks Boleh Dipenuhi Kejutan
Pasangan yang sudah bernikah, anda boleh mencuba pelbagai posisi s#ks dengan pasangan anda. Ini akan memberi kejutan kepada pasangan anda. Kejutan ini pasti akan membuatkan hubungan s#ks anda lebih h0t.

7. Makna “Hanya Ada Kita Berdua di Dunia Ini”
Ketika sedang melakukan hubungan s#ks dengan pasangan, anda akan merasakan bahawa dunia ini hanya miliki anda berdua sahaja. Bila sudah sama-sama berasa nyaman menikmati hubungan s#ks, anda sudah tidak risau lagi dengan hal lain sekali gus membolehkan anda mencapai klimaks.

8. Punyai Rutin S#ks Sendiri
Pada peringkat awal perkahwinan bagi setiap pasangan, pasti susah untuk mengetahui rutin s#ks pasangan anda. Namun bila sudah lama bersama, anda akan tahu bila pasangan anda perlu untuk melakukan hubungan s#ks.

9. Alami Orgasme Bersama Jika selalu melakukan hubungan s#ks bersama dengan pasangan, rasa cinta dan percaya terhadap pasangan akan timbul dengan sendiri. Dengan itu, anda akan tahu bila pasangan anda akan orgasme atau klimaks.

10. Rasa Percaya Pada Diri
Pasti ada pasangan yang risau untuk menhadapai malam pertama mereka. Tapi bila sudah selalu bersama, rasa risau akan hilang dan akan timbul rasa percaya pada diri. Rasa ini akan memberanikan anda untuk tampil bogel dihadapan pasangan tanpa rasa malu. 11. Hubungan S#ks Lebih H0t Selepas melakukan hubungan s#ks setelah bernikah, anda akan menyedari kemampuan s#ks anda semakin meningkat. Apalagi bila anda sudah komitment menghabiskan sisa hidup bersama pasangan, anda akan melakukan yang terbaik ketika melakukan hubungan s#ks.

7 KEINGINAN YANG SERING SUAMI SIMPAN DARI PENGETAHUAN ISTERI..

Usia perkahwinan yang lama tidak bermakna pasangan suami isteri itu saling bersikap terbuka dan memahami antara satu sama lain. Selalunya, kebanyakkan suami tidak akan menyuarakan keinginan mereka pada isteri.

Selalu kita nampak pasangan suami isteri yang sudah lama berkahwin, si isteri yang akan banyak bercakap dan suami pula hanya pilih untuk berdiam diri dan bercakap perkara yang penting sahaja. Tahukah kamu para isteri, suami juga mempunyai perasaan. Mereka selalu berharap agar si isteri sendiri mengetahui apa keinginan mereka.

Nak tahu apakah keinginan para suami yang tidak pernah mereka ungkapkan, jom baca ni;

Harap ucapan ‘I Love You’ dari isteri setiap hari

para suami selalunya akan merindui saat-saat awal perkahwinannya dahulu, saling bertukar cerita, bertanya khabar, berjalan berpegangan tangan dan bermesra antara satu sama lain. Jauh didalam hati suami sentiasa mengharap agar isterinya memberi ucapan ‘I Love You’ pada setiap hari. Tahukah anda 3 perkataan ini mampu mencipta keajaiban tau. Tak percaya cuba lah.

Selain Anak-Anak, Suami Juga Mahukan Perhatian Dari Isteri

Anak adalah prioriti utama bagi semua perempuan yang bergelar isteri, namun seorang suami akan merasa sangat diabaikan dan berharap isterinya memberi lebih perhatian terhadap dirinya. Hal ini sangat sukar untuk diluahkan oleh para suami, mereka hanya berharap isteri lebih tahu untuk membahagikan masa.

Lelaki Diam Bukan Sebab Menyimpan Rahsia

Kadang-kadang suami juga perlukan masa untuk bersendirian, selalunya apabila lelaki berdiam diri mereka sedang ligat berfikir. Jika pada masa ini si isteri datang meminta sesuatu dan suami pula tidak menjawab hanya mendiamkan diri. Saat ini suami bukan nya marah dan sedang menyimpan rahsia, mereka cuma perlukan sedikit ruang untuk merancang urusan kewangan keluarga.

Bimbang Dengan Prestasi Seks

Bila sebut dengan ketidak selesaan dan obsesi seseorang lelaki, para suami selalunya akan merasa bimbang dengan prestasi mereka diranjang. Suami selalunya tidak akan menyatakan hal ini, tetapi gagal memuaskan isteri adalah ketakutan terbesar bagi seorang lelaki bernama suami.

Ingin Dipuji

Suami akan berasa gembira jika segala usaha yang dia lakukan untuk membahagiakan keluarga dipuji isteri. Ucapan terima kasih dan senyuman dari isteri mampu membuatkan hari si suami begitu ceria.

Ingin Isteri Lebih Aktif Di Ranjang

Kadang-kadang suami juga mahukan belaian terlebih dahulu daripada isteri sebelum ‘bersama’, para suami akan lebih merasa ghairah jika isteri yang mendominasi. Kerana mereka merasakan seperti dingini dan dihargai. Selalunya suami tidak akan meminta isterinya melakukan seperti itu kerana takut permintaannya seakan memaksa si isteri.

Tak Mahu Terlibat Apabila Isteri Bertengkar Dengan Ibunya

Semua lelaki akan merasa susah dan sukar jika isterinya sering bertengkar dengan ibu mereka. Sebolehnya mereka tidak mahu terlibat sama kerana saat itu mereka terpaksa memilih untuk memenangi pihak yang mana. Para suami akan memilih untuk tidak mengambil peduli jika kedua-duanya bertengkar.

Ini sahaja yang dapat kami kongsikan. Semoga para isteri diluar sana sedar yang suami juga perlukan perhatian walaupun sibuk seharian bekerja. Cukup dengan senang kan hati suami supaya fikirannya tidak runsing, pastikan harinya sentiasa ceria dan gembira ya! – utaranews.com via kecohsangat.com

p/s: nak promosi sikit cendol terbaik yang admin pernak rasa. Harga pun murah!

 

 

 

MARI BERKENALAN DENGAN MEKANIK JELITA INI!

Selama ini, kita memikirkan bahawa pekerjaan sebagai mekanik adalh milik kaum lelaki sahaja. Tidak menghairankan apabila kita berfikiran begini, kerana seperti yang kita ketahui pekerjaan membaiki kenderaan ini adalah satu pekerjaan yang berat dan boleh mengotorkan badan.

Kita boleh melihat fizikal seorang mekanik, yang pastinya agak keras dengan pakaian, badan serta kuku yang hitam kerana minyak daripada enjin kenderaan.

Tetapi mesyarakat hari ini mula berubah secara perlahan-lahan. Dengan bayaran yang agak tinggi dan ingin mencuba cabaran baru, maka lahirlah wanita-wanita yang cuba bersaing dengan lelaki.

Salah satunya adalah seorang mekanik wanita bernama Tantin Legapi Meneses. Mekanik berusia 21 tahun ini dikatakan mekanik paling hangat di Pampanga, Filipina, dengan wajah yang cantik serta bentuk tubuh yang menggiurkan.

Tapi, jangan tertipu dengan penampilannya, kerana dia boleh melakukan pekerjaannya lebih baik dari beberapa mekanik lelaki di luar sana.

Seperti yang diketahui, Tantin mempunyai kemahiran luar biasa dalam menyelesaikan masalah dan membaiki kereta. Dia sebenarnya berasal dari keluarga mekanik, yang mungkin salah satu sebab dia memilih bidang ini.

Tantin belajar di Sekolah Seni Dan Perdagangan TESDA Gonzalo Puyat di San Luis Mexico, juga di Pampanga untuk mempelajari kemahiran yang diperlukan untuk bekerja sebagai mekanik. Hasil daripada pembelajarannya, sekarang ini dia dengan mudah dapat membaiki kereta.

Selain seorang mekanik yang berbakat, Tantin juga merupakan seorang cosplayer dan freelance model. Dan apabila dia berpakaian untuk melakukan pertunjukan, kamu pasti tidak akan mengetahui bahawa dia sebenarnya seorang mekanik!

Sumber : seratadunia.com