PERGHHH…!!! PANAS…!!! GAMBAR MELETOP PELAKON GERAK KHAS TERSEBAR DI MEDIA SOSIAL…??? INGIN CARI PUBLISITI MURAHAN…?? FUHHHH…KORANG TENGOKLAH SENDIRI…!!!

Korang kenal lagi tak dengan sorang artis wanita ni? Dia pernah berlakon dalam drama Gerak Khas dan juga filem seram Villa Nabila. Artis ni juga pernah jadi peserta Mentor musim ke-6 yang merupakan protege kepada penyanyi Ferhad.

Sekarang ni artis ni kembali popular beb.. Bukan sebab lakonan dia mantap atau dia dapat tawaran berlakon di Hollywood, tapi dia jadi popular sebab berposing seksi terlampau dalam laman Instagram.

Selamba je artis ni tayang tubuh montok dia yang berpakaian ketat sehingga menampakkan apa yang tak sepatutnya. Tapi macam biasa.., artis ni kenalah tahan telinga bila netizen mula kutuk dia kaw-kaw selepas tu..

Kadang-kadang terfikir lah jugak kann.. Artis-artis ni selalu merungut kononnya tak suka dihina dan dikecam oleh peminat.. Tapi kalau dah buat perangai mengalahkan duduk di Hollywood, memang padan laa kena kutuk beb..

Korang nak seksi ke.., nak pakai ketat tunjuk lurah dan tundun ke.., atau nak bogel sekalipun itu korang punya pasal lahh.. Tapi jangan laa gatal mengelitis secara sengaja upload gambar-gambar macam tu ke media sosial..

Bila kena kutuk nanti tahu pulak nak meroyan kann… Dah tu salahkan la masyarakat Malaysia kononnya tak open minded dan tak boleh nak hormat privasi orang lah bagai.. Sendiri yang memintak.., memang patutla kena kutuk.. Hahaha..

Kalau nak popular tu kann.., tak payah tayang lurah atau tundun pun boleh je popular dik non oiii… Ramai je artis yang lain boleh popular sampai menang anugerah tiap-tiap tahun tanpa berpakaian terlampau.. So lain kali insaf lah ye..


Kami tidak tahu apa ada dalam fikiran pelakon baru yang juga bekas peserta Mentor 6, Tisha Shamsir ketika memuat naik gambar-gambar seksi lagi mengghairahkan dalam Instagram miliknya, dua hari lalu.

Mungkin dia fikir tahap keyakinan dirinya sebagai perempuan jelita amat tinggi meskipun baru bangun dari tidur.
Namun sebagai artis yang baru hendak meningkat naik menerusi drama bersiri Gerak Khas dan terbaharu Polis Evo, sudah tentu perkara sebegini menjadi hangat diperkatakan.

Tidak hairanlah jika gambar-gambar ini dikongsikan di laman-laman media sosial sekaligus mengundang kecaman dari orang ramai.

Ianya turut disiarkan semula Tisha di laman Instagramnya bersama komen klise yang akan diberikan artis bila dikritik terlalu seksi iaitu “hanya Tuhan saja yang tahu”…



Berikut adalah beberapa keping gambar seksi yang dikongsikan Tisha dan nilai sendiri sama ada ianya sesuai dia kongsikan untuk tatapan umum, tidak kiralah anda seorang selebriti mahupun manusia biasa.

Berdasarkan hashtag, ianya merupakan koleksi gambarnya ketika baru bangun tidur dan sebelum mandi, bukan?


Apa pun, agak seram juga membaca komen peminat Tisha yang mungkin “geram” dengan gambar yang dikongsikan hingga mempelawa diri untuk mandi bersama dan membayangkan apa berlaku ketika dia mandi.

Tapi untuk menyalahkan mereka pun 100% pun tidak boleh juga jika pihak empunya diri yang ‘mengundang’ reaksi-reaksi sebegitu dengan perkongsian gambar secara sukarela begitu, bukan? Entahlah… –Kedahnews.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *